בעיות עם הצנרת?

ביובית המקורית – כל הפתרונות במקום אחד!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    אילו גורמים מזיקים למערכות הביוב?

    מהו הגורם המזיק ביותר למערכות ביוב וצנרת אינסטלציה? אם לשפוט על פי השלטים והמודעות בחדרי השירותים של מרכזים ציבוריים, אזי פסולת נייר ומגבונים הם אויב מספר אחד של הצנרת שלכם, ואין גרוע מהם. אולם, לא תאמינו, לא פחות מהשמות שמגבונים עלולים לחולל במערכת הביוב, עשויים לעשות דווקא עצים תמימים ובריאים, ריאות ירוקות שמי שיעז לערער על כבודן וחשיבותן החד משמעיים יקבל בראש. מה כבר יכולים עצים לעשות למערכת ביוב? מתברר שהרבה מאד. שורשים בביוב הם אחד המפגעים המוכרים והבעייתיים ביותר למערכות הביוב הגדולות. מדובר באויב מושבע לצנרת, והטיפול בו הוא נושא מורכב שדורש מיומנות ומקצועיות בתחום. מה יכולים לעשות שורשים בביוב, ואיך מטפלים בבעיה כזו? חברת ביובית המקורית עם המכשור החדיש ביותר בתחום מציעה שירות מלא כולל טיפול ממוקד ויסודי בשורשים למניעת מצבי חירום וגם טיפול בכאלו בשעת הצורך.

    איך פוגעים שורשים בביוב
    עצים משמשים לנוי השטחים העירוניים כבר שנים רבות, וכל עוד אינם תופסים מקום לבניין, הם עתידים להישאר איתנו כפי שהם היום. אין ספק שהם מוסיפים רבות לכולנו, בשטחים פרטיים, חצרות כמו גם בגנים ציבוריים ורחובות בעיר. אולם יחד עם זאת, העצים המנקדים את השטח האורבני הקריר בגוון של חיים, עלולים גם לבעוט. זה קורה באמצעות השורשים שלהם, אין לכם מושג עד כמה הם חזקים. שורשים בורכו בטבע להתקדם תמיד כלפי מטה, להעמיק ולחדור ככל שיותר, לצורך שאיבת חומרים איכותיים המשמשים כמזון לעץ, ולצורך העמקת האחיזה שלו באדמה. עם הזמן הם עלולים להיתקע בצנרת שמפריעה להם בפעילות השוטפת, וכאן הם עשויים להצליח בהחלט לחדור אליה בדרכם הבלתי מתפשרת למטה.

    סתימת שורש
    סתימות במערכת הביוב נגרמות משורשים שחדרו אליה וחסמו אותה, לעיתים מדובר בחסימה מלאה, ולעיתים מדובר בחסימה חלקית אשר גרמה לפסולת קשה שעשויה הייתה להישטף עם הזרם- להיתקע בין השורשים ולגרום עם הזמן לחסימה הרמטית של הצנרת. מצבים כאלו מתרחשים כאשר אין מעקב קפדני אחר המתרחש לאורך הצנרת. שימוש במצלמת ביוב עשוי למצוא את הנקודות בהם חדרו שורשים לנערכת ולסייע בטיפול בהם. מחפשים פתרון לשורשים? חוששים לשורשים בצנרת? סתימה? בכל מצב יש צינורית ביובית. אל תהססו, אנחנו כאן בשבילכם בכל עת.

    שתף

    בעיות עם הצנרת?

    ביובית המקורית – כל הפתרונות במקום אחד!
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם