בעיות עם הצנרת?

ביובית המקורית – כל הפתרונות במקום אחד!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    ניטור בקביעות את המצב בבור

    בור ספיגה, כן, יש עדיין מי שמשתמשים ברעיון הוותיק באין פתרון אחר. המדובר הוא בעיקר במפעלי תעשייה הזקוקים לבור ספיגה לשפכים ופסולת התעשייה הנוזלית המיוצרת אגב הפעילות השוטפת של המפעל, וגם במושבים פרטיים שאין בהם מערכת ביוב עירונית, קיבוצים שנים ואפילו חצרות וגינות פרטיות. המצאתו של בור ספיגה מחייבת טיפול רציף והזנחה שעלולה לעלות בהצפה של ממש, שאיבת בור ספיגה היא פעולה שיש לבצע מדי פעם באופן קבוע ויסודי, באמצעות חברה מקצועית. אמנם עצם ההמצאות של בור ספיגה לעיתים אינו חיובי עקב הזיהום שהוא גורם לקרקע, אולם במידת הצורך ועם האישור לכך מהגורמים הרלוונטיים, ניתן להתקין בור כזה ויש לבצע שאיבת בור ספיגה שתעביר את המצטבר בבור לאתרים המורשים לכך.

    תדירות שאיבת בור ספיגה
    שאיבת הבור צריכה להתבצע בתדירות מסוימת, בהתאם לגודל הבור ולמידת השימוש בו. בור שפכים של מבנה תעשייה צריך לבצע שאיבה של בור הספיגה אחת לחודש בממוצע, על פי כמות השפכים המיוצרת בו, בור ביתי פרטי עשוי להתמלא יותר בעונת הגשם כמובן ובהתאם לכך יש לתזמן את השאיבה שלו. שאיבה של בור הספיגה אזורי בקיבוצים ויישובים תלוי בכמות המשתמשים, ובאופן כללי יש לנטר בקביעות את המצב בבור ולהזמין חברת שאיבה בנקודת זמן שבה הבור מלא מספיק כדי שלא לבזבז משאבים תקציביים לחינם אולם באופן שיישאר חלון זמן מספק עבור פרק הזמן שיעבור עד לרגע הפעולה עצמה בהתאם ללוח הזמנים של החברה המבצעת, כדי שלא להגיע להצפות או לחוסר יכולת שימוש בבור השאיבה.

    מי מבצע שאיבת בור ספיגה
    שאיבת הבור מתבצעת על ידי משאבות ייעודיות הקיימות בשימוש אצל חברות ביובית ואחזקת מערכות אינסטלציה. חשוב לבחור בחברה המנקזת את מי השופכין השאובים מן הבור למקומות מורשים על ידי המשרד להגנת הסביבה, כדי להפחית ככל הניתן בזיהום אוויר ונזקים בלתי הפיכים לאדמה ולארץ. באופן כללי תמיד כדאי לקבוע חברה קבועה לטיפול ותחזוקה של כלל מערכות הביוב בבית או במבנה, כך תקבלו מענה מושלם לכל הצרכים שיתעוררו ביחס המגיע ללקוחות קבועים. זקוקים לשאיבת הבור? ביובית המקורית לשירותיכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם.

    שתף

    בעיות עם הצנרת?

    ביובית המקורית – כל הפתרונות במקום אחד!
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם