בעיות עם הצנרת?

ביובית המקורית – כל הפתרונות במקום אחד!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    שאיבה המיועת לניקוז קומות תת קרקעיות ועוד

    מערכת הביוב היא אחת המערכות הרגישות ביותר במבנה ובכל שטח בנוי ככל שיהיה. באופן כללי מערכת ביוב נועדה לתפקידה המרשים והמלבב של ניקוז השפכים, והיא תוכננה כך שתחזיק מעמד בתנאי השטח הלא פשוטים שהיא חווה, אולם לא כל מהלומה היא יכולה לשרוד, ומורכבותה גורמת לכך שפעמים רבות היא נפגעת באופן ישיר או עקיף ממקרים שונים שנוצרים בשטח ללא כל כוונה רעה. שאיבת ביוב היא איפה אחת הפעולות המוכרות ביותר במערכות ביוב רציניות, ועוד יותר מכך במערכות ביוב ישנות, הנפוצות מאד באזורים המרכזיים של מדינת ישראל. חברת ביובית המקורית נחלצת תמיד לעזרת הזקוקים לכך בתחום, ומבצעת שאיבת ביוב מקצועית וטיפול משלים לכל המערכת במהירות ובמקצועיות הידועה של החברה הוותיקה.

    מי אחראי על הביוב
    כיום מרבית מערכות הניקוז העירוניות המותקנות במבנים מחוברים ומנוקזים למערכת ראשית המנוהלת באופן מעשי על ידי העירייה. באחריות העירייה לטפל במפגעים שנוצרים בבורות הביוב הציבוריים הפזורים בכבישי השטח המוניציפאלי שלה. אולם בורות פרטיים, כמו למשל בורות שאיבה המיועדים לניקוז קומות תת קרקעיות, או בורות ביוב המותקנות במפעלי תעשייה שונים על פי דרישות ואישורי הרשויות הרלוונטיות, זקוקים לשאיבה של ביוב פרטית במידת הצורך. לא כל אינסטלטור יוכל לבצע את הפעולה, ולא כל אחד ידע לעשות זאת נכון. באופן כללי תמיד עדיף לבחור בשירותי ביובית, חברה מקצועית שתשלח משאית שאיבה עוצמתית לטיפול מהיר בהצפה.

    מחיר שאיבת ביוב
    מחירי שאיבה של הביוב מתחילים במאות ומגיעים לאלפים, תלוי במידת ההצפה ובמצב הצנרת. צנרת המלאה בפסולת קשה, הצטברות מגבונים או כל סיבה אחרת שהופכת את פעולת השאיבה לאורכה או מסורבלת יותר, ודורשת מאמץ נוסף, תעלה את המחיר. צנרת ביתית במצב רגיל תשאיר את רף המחיר נמוך יותר, ותמיד יהיה צורך לשלם גם על הטיפול בסתימה עצמה לאחר פעולת השאיבה למניעת הצפה חוזרת, כך שעדיפות קיימת לחברה שתעניק טיפול מלא ומחיר כולל נמוך יותר לעבודה המלאה. מחפשים את מי שיעשה את כל העבודה ולא ישאיר לכם חורים? ביובית המקורית מטפלת בשורה של מערכות ביוב מרכזיות בערים ובמפעלים הגדולים בארץ. אל תתפשרו על פחות.

    שתף

    בעיות עם הצנרת?

    ביובית המקורית – כל הפתרונות במקום אחד!
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם