בעיות עם הצנרת?

ביובית המקורית – כל הפתרונות במקום אחד!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    שמירה על איכות הסביבה

    כל עסק ומפעל שמייצר באופן ישיר או עקיף ספחי שומן, מכירים את החובה החוקית הבלתי מתפשרת, הקמת בור שומן. תפקידו של בור השומן הוא להקל על מערכת הביוב הכללית מפני הצטברות השומנים, אשר עלולה להסב נזקים משמעותיים למערכת כולה. שומן הוא חומר כבד שאינו מתנקז בקלות במערכת האינסטלציה כמו מים רגילים, הוא נוטה להיצמד לדפנות צנרת הניקוז, להכביד על עבודתה ועם הזמן להסב לה סתימות של ממש. בדיוק כמו שמזהירים אותנו הרופאים מפני סתימות שומן בצינורות הדם המביאות להתקף לב, הצטברות שומנים במערכת הניקוז עשויה להביא לבסוף לבעיות אינסטלציה סבוכות וחסרות פתרון. לכן מחויב כל מפעל המייצר שומן באופן כזה או אחר, אפילו בעקיפין, להתקין בור שומן שיצבור את השפכים השומניים במקום לערב אותם במערכת הניקוז הכללית. בור שומן חייב ניקוז מפעם לפעם, ובדיוק למשבצת הזו כמו למשבצות נוספות נכנסת ביובית המקורית עם כל המיומנות וניסיון החיים העשיר של החברה.

    חובת התקנת בור שומן

    התקנת בור שומן כאמור היא חובה שחלה על עסקים ומפעלים בכל סדר גודל, המייצרים כמות מסוימת של שומן. אין המדובר רק במפעלי שמן ודלק, אלא גם במפעלים שאופן הייצור שלהם משאיר אחריו שמנים ופסולת שומנית אחרת, מפעלים בהם מיוצרים מוצרים באמצעות שומן, מפעלים שהשפכים הנוצרים בעקבותיהם מלאים שומן מסיבה כזו או אחרת, ועוד. התקנת בור שומן מתבצעת במיקום מדויק על פי חשיבה מעמיקה של איש מקצוע, וזקוקה לניקוד שוטף.

    חברת שאיבת בור שומן
    לבור שומן יש גודל הקבוע בחוק, וכמו כל דבר שיש לו גודל, יש לו גם גבול. זה אומר שיהיה צורך לבקר באופן תמידי את כמות השומנים שנצברו בבור ולנקז אותם מפעם לפעם, עם הצורך. חברת שאיבת בור שומן תגיע למקום עם משאבות ומכליות ייעודיות, תשאב אל המשאית את תכולת בור השומן, ותפנה אותו באופן מבוקר לאתרים המורשים לכך ברחבי הארץ. חשוב לדעת שיש צורך ברישיונות מסוימים על מנת לבצע את הפעולה כחוק, ובבחירת חברת הניקוז יש לתת את הדעת על כך. מחפשים חברה שתוריד מכם את העול ותבצע שאיבת בור ביעילות? צינורית ביובית מתנדבת! השאירו פרטים בתארו נחזור אליכם.

    שתף

    בעיות עם הצנרת?

    ביובית המקורית – כל הפתרונות במקום אחד!
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם